Tilaus- ja toimitusehdot

TUOTTEIDEN TOIMITUS

Aava Design – verkkokauppa on kädentaidon kauppa. Otathan huomioon, että käsin valmistettujen tuotteiden kohdalla saattaa olla pieniä eroavaisuuksia kuvan tuotteisiin. Tuotteiden värit voivat poiketa hiukan kuvan värisävyistä.

Kuka postittaa tilauksen?

Välissä ei ole varastoa tai ylimääräisiä käsiä, vaan osto Aava Designilta on osto suoraan merkiltä itseltään.

Mitkä ovat tilauksen toimituskulut ja -ajat?

Aava Design määrittelee tuotteidensa toimituskulut ja -ajat. Toimitusaika vaihtelee 2-21 vrk riippuen onko tuote saatavilla vai tehdäänkö tuote asiakkaalle.

Toimituskulut

Kirje 4,50 e
Alle 500 g 6,50 e
Yli 500 g 10 e
Särkyvät 16 e
Nouto myymälästä 0 e

Täky Galleria, Satamatie 10, 53900 Lappeenranta – aukioloaikana ti-pe klo 11-17 ja la-su klo 11-15. Ilmoitamme sähköpostitse kun tilaus on noudettavissa.

Mihin tuotteita toimitetaan?

Lähtökohtaisesti ympäri maailmaa! Tuotekohtaiset toimitusmääränpäät ja -hinnat löydät tuotesivuilta kohdasta ’Postitus’.

Voinko perua tai muuttaa tilausta ennen toimitusta?

Jos haluat perua tilauksen ennen sen toimitusta, ole yhteydessä info@aavadesign.fi. 
Jos haluat muuttaa tilausta ennen sen toimitusta, ole yhteydessä info@aavadesign.fi. Tilaukselta ei voi poistaa, eikä sille voi lisätä tuotteita.

MAKSAMINEN 

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

 

TUOTTEIDEN VAIHTO, PALAUTUS JA REKLAMOINTI

Miten palautan tuotteet?

Toivomme, että ihastut Aava Designin tuotteista! Jos jokin tuote ei kuitenkaan ole täysin sopiva, sinulla on 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta.

Palautusoikeutta ei ole, mikäli tuote on kustomoitu tai valmistettu tilauksesta juuri sinua varten. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikuntoinen ja alkuperäispakkauksessa.

Kun palautat tuotetta, ole yhteydessä info@aavadesign.fi  niin saat palautusohjeet. Laita pakettiin mukaan nimesi ja tilausnumerosi.

Asiakas maksaa itse palautettavan tuotteen toimituskulut ellei kyse ole reklamaatiosta.

Aava Design palauttaa tuotteen hinnan tilillesi vastaanotettuaan tuotteen ja tarkistettuaan sen kunnon.

Palauttaessasi koko tilauksen saat hyvityksen myös alkuperäisistä postikuluista.

Palautus maksetaan aina  ilmoittamallesi tilille. Palautusta ei voida tehdä muille maksutavoille.

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen Postista ei ole asiakaspalautus. 

Miten vaihdan tuotteen?

Sinulla on 14 päivän vaihto-oikeus tuotteen vastaanottamisesta. Asiakas maksaa itse vaihdettavan tuotteen toimituskulut.

Jotta vaihdettava tuote voidaan laittaa uudelleen myyntiin, pitää sen olla käyttämätön, myyntikuntoinen ja alkuperäispakkauksessa.

Vaihto-oikeutta ei ole, mikäli tuote on kustomoitu tai valmistettu tilauksesta juuri sinua varten.

Miten reklamoin tuotteen?

Voit reklamoida tuotteen sähköpostitse suoraan info@aavadesign.fi

Palautetaanko summa aina tililleni?

Kyllä. Palautus maksetaan aina ilmoittamallesi tilille. Palautusta ei voida tehdä muille maksutavoille.

Jos palautan tuotteen, maksanko silti laskun?

Kyllä. Emme voi mitätöidä laskuja. Jos palautat laskulla maksamasi tilauksen, on lasku maksettava ja raha palautetaan ilmoittamallesi tilille.4